بالاترین جنایت در جامعه ، کشتن امید در دل مردم است و بالاترین وظیفه ی یک انسان در قبال جامعه اش این است که به جامعه امید بدهد ، حتی اگر خودش هر شب تا صبح از نا امیدی گریه کند

موسوی و کروبی با داشتن به قول آقا تنها صد نفر طرفدار به خیابان می آیند. خامنه ای به قول خودش با پنج میلیون طرفدار چرا در بیت خزیده است ؟؟؟؟؟؟؟

بچه های عده زیادی دستیگر شدند . چیکار کنیم بنظرتون

پیروزی یعنی بودن و کتک خوردن از ماموران .  پیروزی یعنی‌ مخابره اخبار سرکوب مردم بی‌ دفاع در جشن ۳۱ سالگی انقلاب, برای اوّلین بار در تمام دنیا . پیروزی یعنی جمعیت چندین هزار نفری مردم لندن در سرمای زیر صفر. پیروزی یعنی جمع کردن خبرنگاران در یک مکان مشخص . پیروزی یعنی زدن داربست در محل جلوی سخنرانی محمود ا.ن . پیروزی یعنی شنیده شدن شعار مرگ بر دیکتاتور در تلویزیون . پیروزی یعنی ارسال پیامک های اطلاعات اصفهان به مردم . پیروزی یعنی نقد جنبش توسط اعضای جنبش . پیروزی یعنی من یعنی تو .

بچه ها خودمون رو نقد کنیم . بیایم برنامه بدیم . نقد کردن خودمون رو بد ندونیم

ادامه راه ما چگونه باشد ؟

جمعیت مردم با این همه مامور چماق بدست عالی بود . اگه بودین و میدیدین که ملت با اینکه میدونن میزنن لت و پارشون میکنند ولی میان ......

پاهای خسته و خوشحال از موفقیتی که انتظارش رو داشتم ....

ساعت 6 صبح از خواب بیدار شدم .... یه نمازی زدیم بر بدن و نشستیم پشت کامپیوتر ببینیم ملت چی میگن ......

اول راه سبز بود .... با این مقاله

آسیب شناسی حضور سبزها در ۲۲ بهمن؛ پیش به سوی تاکتیک های تازه

آدم تعجب میکنه ..... یعنی چی مثلاً   ....

امروز ساعت 14.50 رفتم تو بالاترین موج تضعیف روحیه بود که حواله میشد به حساب ملت از طرف کسانی که که همیشه کارشون همینه . نمیدونم کاربرای این سایت کیند ؟؟؟؟ میگن رکورد بالاترین شکسته شد .... یعنی زمانی که ملت تو خیابونند اینا .... الله اکبر

یعنی واقعاً میخواین یه شب بریزین تو خیابون و کار این حکومت هم تموم شد .... ها ؟ نه از این خبرا نیست ...

این جنبش ملی مردم فراز و نشیب زیاد داره باسه خودش . بازم میرم سر اون مقاله که حضور چند ده هزار نیروی نظامی توی جشن پیروزی انقلاب ، یجا نگه داشتن خبرنگاران در یک مکان مشخص همه اینا نشان از قدرت من و شماست . بعدشم مگه جمعیتمون کم بود . یا نبودین و یا اگه هم بودین کور بودین ..... میخواین جایی آتیش بگیره که فکر کنید جنبش زندست . نه میومدین بین ملت تا میفهمیدیم چقدر بودند اینا . بیخود خستگی و بی حوصله گیتون رو اینطوری خالی نکنید .

پیشنهاد بنده هم همینه که تو مقاله اومده.......

اینکه علاوه بر پی گیری خواسته هامون تو کف خیابون شروع به نافرمانی مدنی بکنیم .

کار آزادی و نابودی کامل این ولایت کار یک روز و دو روز و یک سال نیست . الان تو همون مرحله ای هستیم که پیش بینی شو میکردم . مرحله ای که جنبش برای مدتی خاموش میشه . راهکار های جدید میده . مرحله ای که جنبش از لایه سبزی که دور خودش انداخته خارج میشه و مردم دیگه هم برخورد میکنند بهشون . به این میگن مرحله گذار . بهتر بتونم بهتون بگم اینه که جنبش آرام تر میشه و البته این خارج شدن از این لایه سبب اومدن بخش زیادی از گله گوسفندها به درون گله بزغاله ها و گوساله ها میشه .

در موفقیت جنبش هیچ شکی نداشته باشید . 

فقط این رو بدونید که کاری که حکومت بعد از تظاهرات ملت کرد توی شبکه های اجتماعی تنها سبب نقد جنبش میشه و نه نابودی اون . اینکه جنبش راهکار های جدید تری برای ادامه راهش پیدا میکنه . و از این بابت مطمئنم که بچه های جنبش همشون میخوان یکاری بکنند .



کلمه رمز راهزنان سایبری: «شکست»

روز 22 بهمن در فضای اینترنت هم گاز اشک آور زدند و طبق برنامه ریزی قبلی، «راهزنان سایبری» که از اسم مستعار «ارتش سایبری» استفاده می کند، بطور گسترده ای از داخل و خارج از کشور (سفارتخانه ها و کنسولگریهای حکومت) شروع به ارسال لینکهایی کردند که ناشیانه روی آنها رنگ سبز زده بودند ولی بوی تعفنشان نشان می داد که «سبز» واقعی نیستند.
در همه این لینکها که محتوای آنها بسیار شبیه به هم بود روی کلمه «شکست» تأکید زیادی شده بود. البته مقدار زیادی سُس فحش به افراد مختلف و برخی سایتهای جنبش سبز هم نیز رویش پاشیده بودند. چندین اسم در خارج از کشور و یک اسم هم از رهبران داخل کشور انتخاب کرده بودند و نسبت به آنها فحاشی و عقده گشائی کرده بودند.
این «راهزنان سایبری» که در ستاد جنگ روانی سپاه مستقر هستند فکر می کنند با خواندن چند جزوه روانشناسی و جنگ روانی، فروید زمانه شده اند و می توانند برای نسل آگاه و پیشروی ایران نسخه بپیچند. هدفشان این بود که واژه «شکست» را موضوع بحث کرده و سبزها را ناخودآگاه به بحث پیرامون آن بکشانند. یعنی افراد با پذیرفتن اصل اولیه «شکست» وارد مباحثه در مورد آن شوند که طبیعتاً پیش شرط شرکت در چنین مناظره ای پذیرش «شکست» است.
این ساده اندیشی و حماقت در حالی صورت می گیرد که نبوغ جنبش سبز در بکارگیری تکنولوژی مدرن در مبارزاتشان و ابتکارات استثنائی آنها در این زمینه، مورد تحسین و تعجب جهانیان است. اینها می خواستند از گستردگی و سرعت اینترنت استفاده کرده و آمپول بی حس کننده «شکست» را در رگهای جنبش سبز تزریق نمایند. شاید بعضی از یاران جنبش در خارج از کشور نیز مورد اصابت قرار گرفته و دچار سرگیجه و تکرار توهمات کودتاچیان شدند و برای اینکه از قافله عقب نیفتند شروع به معرفی عاملین «شکست» پرداختند، در واقع «شکست» را پذیرفتند.
آنتی ویروس جنبش سبز بسرعت آماده شد و فیلمها و تصاویر حضور دلاورانه سبزها در 22 بهمن با وجود قطعی اینترنت با روشهایی ابتکاری و زحمت بسیار زیاد بر روی وب قرار گرفت. دنیا از شدت وحشیگری و گستردگی سرکوبها شوکه شد، و افزونتر از آن از شجاعت بی نظیر مردم ایران که علیرغم چنین جو سنگین امنیتی نظامی باز هم به خیابانها آمده بودند حیرت زده شدند.
اصلاً مهم نیست که کسی از سبزها در 22 بهمن حضور داشته یا خیر، 22 بهمن روز جشن حکومت است و «شکست» بزرگ در 22 بهمن برای کودتاچیان بود که مراسم جشن را زیر سایه سرنیزه برگزار کردند. کجای دنیا جشن را با حضور بیش از دویست هزار نیروی نظامی و امنیتی برگزار می کنند؟ این چه سرور و شادمانی ملی است که باید هزاران نیروی ضدشورش مراقب آن باشند؟ مگر هلهله و پایکوبی هم نیاز به لشگر کشی دارد؟
«شکست» بزرگتر، دعوت 300 خبرنگار خارجی و توهین به آنها از طریق باسارت گرفتن آنها بود. خبرنگاران در کشورهای دیگر دنیا افرادی دارای نفوذ و احترام اجتماعی هستند که آزادانه همه جا می روند و هر مقامی را مورد انتقاد قرار می دهند، چنین افرادی را تحت عنوان پوشش خبری مراسم 22 بهمن به ایران دعوت کرده و پس از وردشان آنها را باسارت گرفته و صبح روز 22 بهمن به آنها گفته اند که فقط اجازه حضور در میدان آزادی و مخابره سخنرانی ا.ن را دارند. برای چنین کاری آیا نیاز است که این خبرنگار از آن سر دنیا بلند شود بیاید ایران؟ این سخن پراکنی را که خود رسانه میلی برای همه دنیا پخش می کند! گند این حرکت زشت و توهین آمیز حکومت بلافاصله درآمد و خبرنگاران به رسانه هایشان موضوع را اطلاع دادند که مورد تمسخر جهانیان قرار گرفت. این خبرنگاران خیلی خوشحال بودند که می توانند در چنین شرایطی به ایران بیایند و از حقایق موجود در ایران گزارش تهیه کنند، ولی انتظار اینرا نداشتند که آنان را چون دلقکهای سیرک داخل قفس انداخته و برای تماشا به میدان آزادی بیاورند، آنهم نه اینکه آنها مردم را تماشا کنند، بلکه مردم آنها را تماشا کنند.
هدف نهایی حکومت هم از اینهمه قشون کشی و هزینه و زحمت نیز مخابره سخنرانی مراسم 22 بهمن بود که «شکست» بسیار سنگینی نیز در این زمینه خوردند. همه کشورهای دنیا بسرعت این چرندگوئی را بشدت محکوم کرده و آنرا به هذیان گوئی تشبیه کردند. محترمانه ترین تعبیر را اتحادیه اروپا* بکار برد که آنرا «شعارپردازی پرطمطراق» خواند.
قابل درک است که این سنگ گداخته «شکست»، دست و برخی نقاط کودتاچیان را سوزانیده و بهمین دلیل تلاش نموده اند آنرا بسمت اردوی سبزها پرتاب نمایند، اما غافل از اینکه سبزها دستی برای گرفتن «شکست» ندارند و حکومت ناچار است این سنگ گداخته «شکست» را بنحوی در خودش جا دهد.
دستان سبزها دستان پاکی هستند که جز با محبت و اتحاد و پیروزی با چیز دیگری پُر نخواهند شد.



ارسال پیامکهای وزارت اطلاعات اصفهان

جنبش راه سبز(جرس): روز گذشته پیامکهای زیرجهت ارعاب مردم  برای مردم اصفهان ارسال شده است.

هر گونه سر دادن و یا نوشتن شعار بر علیه نظام اسلامی و مسئولین آن به موجب ماده 609 قانون مجازات اسلامی مشمول توهین به مسئولین نظام شده و مجازات آن 3 تا 6 ماه حبس و یا 74 ضربه شلاق می باشد.
اداره کل اطلاعات استان اصفهان 113 و 03112224318"

 

هر گونه ارسال پیامک با مضمون حمایت از فتنه پس از انتخابات، فعالیت تبلغی علیه نظام محسوب شده و طبق ماده 500 قانون مجازات اسلامی به 3 ماه تا یک سال حبس محکوم می گردد
اداره کل اطلاعات استان اصفهان 113 و 03112224318"




مقابله با باتوم +مقابله با موتور سواران +شناخت گازها+ ساده ترین راه ساختن ماسک


1- شناخت گازها

گازهای ضد شورش بر چند نوع هستند:

الف/ گاز اشک آور:

این نوع گاز به دلیل تأثیرگذاری بر روی سیستم بینایی به گاز اشک آور مشهور هستند. شباهت این گاز به دود غلیظ و بویی شبیه به گازوئیل سوخته دارد.

انتشار این گاز باعث سوزش شدید چشم و اخلال در سیستم بینایی می باشد . باعث سوزش گلو می شود ولی بر روی پوست بدن تأثیری ندارد.

راه مقابله با آن استفاده از ماسک می باشد (آموزش ساخت ماسک در ادامه می آید)

آتش تأثیرپذیری آن را کم میکند

دود سیگار نیز تا حدودی می تواند اثر این گاز را کمتر کند

در صورت مواجه و برخورد با این گاز ، شستن صورت میتواند باعٍث تسکین آن گردد.

ب-گاز فلفل یا سوزش آور:

استشمام این گاز باعث اخلال در سیستم تنفسی می شود. سوزش موضعی پوست را به همراه دارد و معمولأ بوی فلفل قرمز از نشانه های آن است.

به هیچ عنوان بعد از بر خورد با گاز فلفل به هیچ عنوان آب به صورت نزنید
چون به سرعت ورم کرده و حالت تاولی میشود.

تنها راه مقابله با آن استفاده از ماسک است.

در صورت استشمام به هیچ عنوان از آب جهت تسکین ان استفاده نکنید زیرا باعث سوزش بیشتر و تأثیرپذیری حداکثری آن می شود.

تنها راه کم کردن اثر آن استشمام هوا خشک خنک می باشد که فراهم کردن چنین شرایطی دشوار است.

پس سعی کنید نفس خود را حبس کرده و بلافاصله از محل آلوده دور شوید.

در صورت استشمام این گاز ، گذشت زمان و تنفس هوای تازه باعث کم شدن اثر سوزش خواهد شد.

ج-گاز تهوع آور:

این گاز قدرتمندترین گاز پلیس ضدشورش است.

استشمام این گاز باعث اخلال در سیستم گوارشی و استفراغ پی در پی می شود بطوریکه آب بدن کاهش می یابد و باعث بیهوشی می گردد.

تنها راه مقابله با آن پیشگیری از تنفس آن است

از ماسک استفاده شود ، تنفس را حبس کرده و سریعأ محل آلوده را ترک کنید.

در صورت استشمام ، به هیچ عنوان به فرد مذکور آب ندهید و سریعأ وی را به نزدیکترین درمانگاه هدایت کنید.



ساده ترین راه ساختن ماسک:

جهت ساخت ماسک های ساده ابتدا مقداری گرد ذغال چوب را در یک کیسه پارچه ای مرطوب و یا وسط یک دستمال پارچه ای مرطوب شده بریزید و جلوی بینی و دهان خود قرار دهید.

می توانید کیسه های پارچه ای 10 در 15 سانتیمتر را قبلأ دوخته و آماده کنید.

به محض نیاز ، کیسه را سریعأ مرطوب کرده و گده ذغال چوب را در آن بریزید و جلوی دهان و بینی خود قرار دهید.

این ماسک اثر گازها را تا حدود بسیار زیادی کاهش میدهد.

اخطار:

هرگز از پارچه خشک و ذغال استفاده نکنید.



2-مقابله با نیروهای نظامی و انتظامی:


مقابله با موتور سواران:

جهت مقابله با موتور سواران مقداری گازوئیل را بر روی آسفالت و یا محل عبور موتور سیکلت ها بریزید. این عمل باعث لیز خوردن لاستیک موتورسیکلت گشته و واژگون میگردد.

پس در ظروف کوچک همانند ظروف نوشابه های 300 سی سی و ... گازوئیل کرده و به همراه داشته باشید.

مقابله با زنجیر:

فرار از کسی که با زنجیر به طرف شما حمله ور شده است بزرگترین اشتباه است زیرا با این عمل فقط به فرد حمله کننده امکان بهترین موقعیت را خواهد داد. بهترین راه برای مقابله حرکت به سمت مهاجم و قرار دادن هر دو دست در جلوی صورت به عنوان سپر می باشد. پس سریعأ دستان خودرا رو به آسمان کرده و جلوی صورت خود بگیرید و به سمت فرد مهاجم حرکت کنید تا جلو ضربه های او را بگیرید.

پس از اولین ضربه شما 3 ثانیه وقت دارید که به مهاجم ضربه بزنید و یا زنجیر را از دست او خارج کنید. بهترین راه ضربه زدن به بالای بینی فرد مهاجو ، ضربه زدن به بیضه ها و یا ضربه مشت به انتهای قسه سینه (پرده دیافراگم) می باشد. یک ضربه به این نواحی فرد مذکور را از پای در می آورد.

مقابله با باتوم:

جهت مقابله به باتوم ابتدا 5 تا 10 قدم از فرد حمله کننده دور شوید . در این حالت مهاجم شما را تعقیب خواهد کرد. پس از طی مسافت ذکر شده بلافاصله تغییر جهت دهید و به سمت وی حمله ور شوید. سعی کنید مچ دست مهاجم و یا انتهای باتوم که در دست اوست را بگیرید و آن را بپیچانید تا باتوم از دست وی خارج شود و یا با استفاده از ضربات ذکر شده وی را از پای درآورید. توجه کنید که مشت زدن به سر و صورت و بدن فایده آنچنانی به همراه نخواهد داشت. یک ضربه کاری بهتر از 100 ضربه پیاپی می باشد.

مقابله با چوب و یا میله های آهنی:

بهترین راه مقابله ، حمله به سمت فرد مهاجم و پسبیدن به وی می باشد زیرا دیگر نیم تواند به شما ضربه ای وارد کند. بعد از فرصت به وجود آمده به نفع خود استفاده کرده و ضربه کاری را به وی وارد کنید.

یادتان باشد که فرد مهاجم به شدت از شما میترسد زیرا خود او خوب میداند اگر به دست مردم بیافتد راه نجاتی نخواهد داشت !!!

راه مقابله با اسلحه:

تنها راه مقابله با اسلحه پناه کرفتن می باشد.

تحت هیچ شرایطی پا به فرار نگذارید زیرا هدف متحرک وی خواهید شد. بلافاصله سنگر بگیرید و در صورت امکان و با حفظ جان خود سعی در پرتاپ جسمی سخت به سمت سر وی کنید در غیر اینصورت تنها راه ، پناه گرفتن است. در مکان هایی پناه بگیرید که حتی الامکان سر و بالا تنه شما را پوشش دهد. در صورت نبودن موانع و ... جهت سنگر گیری می توانید از جداول آب هم استفاده کنید. در کف جدول ها دراز بکشید و دستان خود را از پشت بر روی سرتان قرار دهید.

  همراه داشتن وسایل اولیه:

جهت موارد ضروری این وسایل را به همراه داشته باشید:

1- چسب تعدا 5 تا 10 عدد چسب زخم

2- یک رول بانداژ کوچک

3- یک نخ سیگار جهت استفاده در مواقع استفاده نیروهای انتظامی از گاز اشک آور

4- کبریت

5- یک ظرف کوچک گازوئیل و یا روغن سوخته اتومبیل

6- 2 تا 3 کیسه و یا دستمال پارچه ای جهت ساختن ماسک

7- گرد و یا خاک ذغال چوب



تذکرات:

جهت شرکت در تظاهرات و تجمعات از پوشیدن لباس های گشاد بپرهیزید.

در هر تجمعی و یا حرکتی احتمال حمله را بدهید و آمادگی داشته باشید.

در گروه های 10 نفره به بالا فعالیت کنید.

جهت مواقع اضطراری شماره تلفن منزل و یا محل کار خود را بر روی تکه ای کاغذ به همراه ببرید.

در گوشی تلفن همراه خود اطلاعات حساس قرار ندهید.

در صورت لزوم به فرار ، به سمت خانه و یا محل کار خود حرکت نکنید.

به هیچ عنوان جهت مقابله دچار عذاب وجدان و ... نشوید زیرا در هر صورت مورد ضرب و شتم قرار خواهید گرفت.

به همراه داشتن وسایل اضافی همانند کیف و عینک دودی و ... باعث کند شدن شما میشود.

جهت ساختن ماسک و مرطوب کردن پارچه از نزدیکترین محل عبور آب استفاده کنید. استفاده از آب کثیف جوی ها هم بهتر از استشمام گازهای فلفل و یا تهوع آور است زیرا با ایجاد اختلال در حرکت باعث بی دفاع شدن شما ، دستگیری ، قرار گرفتن در موقعیت ضرب و شتم و ... می گردد.

حتی الامکان یک نفر از نزدیکان را از مکان استقرار و یا مسیر حرکت خود مطلع سازید.

بی دلیل به نیروهای انتظامی و بسیجی اعتماد نکید . وظیفه ای آنها حمله به شما و شدیدترین برخوردها است. پس آماده هرگونه حرکتی باشید
.

ساندیس + اعطای کارت عابر بانک با 10 هزار تومان موجودی حساب

امروز 22 بهمن 88 تنها با پر کردن فرم درخواست در خیابان آزادی تقریبا روبرو دانشگاه شریف، یک عدد کارت عابر بانک با مبلغ 10000 تومان حساب موجودی، درب منزل تحویل میگردید. یکی نبود بگه آخه بدبخت های بیچاره، کشورو غارت می کنند و از اون به شما مثل بدبختهای گدا گشنه تنها 10000 تومان میدهند. تا کی میخواهید توهین های بی شرمانه این رژیمو تحمل کنید؟ اهرمن ننگت باد.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati