هر دو فیلم  با فرمت های معمول می باشند

دانلود فراخوانی برای 22 بهمن

مرگی در تهران - مستند مرگ ندا آقا سلطان 


به زبان انگلیسی با زیر نویس فارسی -

لینک برای دانلود

مرگی در تهران



زهرا رهنورد: پشت پرده سازش نمی کنیم


توضیحی کوتاه و کامل از نزدیک ترین شخص به موسوی درباره بیانیه آخر موسوی
بیانیه موسوی کف خواسته ها و آرمان های مردم است -

جنبش راه سبز (جرس): زهرا رهنورد اعلام کرد که نه دولت احمدی نژاد را به رسمیت می شناسیم و نه سازش می کنیم بلکه صادقانه پی گیر حقوق و مطالبات مردم هستیم.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این سوال که از بیانیه هفدهم میرحسین موسوی ، برخی اینگونه برداشت کرده اند که آقای موسوی، دولت محمود احمدی نژاد را به رسمیت شناخته است، گفت: برداشت شخصی من از بیانیه، این نیست، چون بندهای دیگر همین بیانیه تاکید دارد که تقلبی در کار بوده و انتخابات سالم نبوده است؛ وقتی در بیانیه بر این موضوع تاکید می شود، چگونه چنین برداشتی می شود؟ من فکر میکنم و برداشت من این است که از متن همین بیانیه به وضوح می توان فهمید که آقای موسوی، دولت برآمده از تقلب را به رسمیت نمی شناسد.

وی با رد هرگونه سازشی در پشت پرده، تصریح کرد: سازشی در کار نیست. من در آن بیانیه نه تنها هیچ گونه سازشی نمی بینم بلکه آن بیانیه کف خواسته ها و آرمان های مردم است و حداقلی از خواسته های مردم و حکومت می تواند به راحتی این خواسته ها را عملی کند.

زهرا رهنورد در گفتگو با سایت روزآنلاین، بازداشت های صورت گرفته را کاری غلط و اشتباه دانسته و گفت: کسانی که حرفهای آزادیخواهانه میزنند و از حقوق مردم سخن می گویند هیچ محمل قانونی ندارد. باید توجه داشت که آرمان های آزادیخواهانه، دموکراسی طلبی، قانون گرایی و مردمسالاری دینی، پایه های خواسته های مردم است که "رای" نیز در درون همان قرار میگیرد؛ دستگیری ها که چه مردم عادی و چه شخصیت های سیاسی و مطبوعاتی و... را در بر می گیرد، محمل درست و قانونی ندارد. بازداشت شخصی مثل دکتر بهشتی که سمبل همه حق طلبی ها و اندیشمندی های جنبش و یک دلسوز دانشگاهی است چه فایده ای برای آقایان دارد؟ منظورم فقط شخص دکتر بهشتی نیست بلکه او را به عنوان سمبلی از عزیزان دربند می گویم که به خاطر آرمان های بلند و انسانی شان بازداشت شده اند. من همچنین می خواهم مساله زنان را به طور اخص مطرح و تاکید کنم که بازداشت شیرزنان فهیم و آگاه ایرانی، ضربه بزرگی به حیثیت جمهوری اسلامی میزند. زنانی که باید دراجتماع و دانشگاهها مشغول کار باشند اکنون در کنج زندان ها هستند و این موضوع سرافکندگی عظیمی در سطح ایران و جهان برای جمهوری اسلامی به دنبال دارد.

به اعتقاد این استاد دانشگاه، این دستگیری ها هیچ گونه تاثیری در خواست و حرکت مردم ندارد؛ مردم به شدت آگاه هستند و با شعور بالای سیاسی، مطالبات خود را پی گیری میکنند. اکنون این مردم هستند که پیشروی روشنفکران هستند، حتی روشنفکران ما به دنبال مردم حرکت می کنند.

وی در بخش دیگری از این گفتگو با بیان اینکه "ما با جنبش سبز نفس می کشیم و زندگی میکنیم" گفت: خود من همیشه از سوی جریان های محافظه کار و واپس گرا سرکوب شده ام اما اندیشه هایم را مطرح کرده ام. متاسفانه فشارهایشان بر زنان آزادیخواه و من متمرکز شده و با اهانت ها و حاشیه سازی هایی که تازگی نیز ندارد و از سالها قبل جریان داشته، سعی در سرکوب ما داشته اند، اما اکنون دیگر حیا را خورده و آبرو را تف کرده اند. زمانی کتاب هایم را اجازه انتشار نمیدادند و کاری کردند که من زندگی کاری و اجتماعی ام را فقط در دانشگاه گذاشتم اما فشارها ادامه داشت. حالا شدید تر شده؛ هدف آنها این است که من وجود نداشته باشم، نفس نکشم و نباشم. حتی زندگی عاشقانه ما را نیز بر نمی تابند و سعی کردند حاشیه ها به وجود آورند اما همگان میدانند ما چه نوع زندگی ای داریم و این فشارها و تهدیدها، هیچ تاثیری در روند زندگی و فعالیت ها و آرمان های ما ندارد.

از رهنورد درباره بازداشت برادرش و نزدیکان موسوی و شهادت خواهر زاده موسوی سوال شد که پاسخ داد: این هزینه ها به خاطر آقای موسوی نیست بلکه به خاطر جنبش سبز است؛ ما فرد گرا نیستیم و فردگرایی نداریم و خانواده و فامیل ما نیز جدا از مردمی که هزینه میدهند نیستند. برادر من یک شخصیت کاملا علمی و متخصص است و هیچ نوع فعالیت سیاسی ندارد اما همچون سایر مردم هزینه میدهد. ما سینه مان را سپر کرده ایم و آماده برای هرگونه تیر و حمله و تروری هستیم.

وی آزادیخواهی و سلحشوری را جزو آرمان های خود در زندگی اش دانسته و گفت: به خاطر همین از مرگ هم هیچ هراسی ندارم. قبلا گفتم سینه مان را سپر کرده ایم و من به شخصه آماده هرگونه تیر و حمله و تروری هستم.

زهرا رهنورد رد پاسخ به سوالی درباره حملاتی که به او شده بود توضیح داد: من نمی توانم با اطمینان بگویم که بسیجی بوده اند اما می گویم که ماموریت داشته اندو از یک روز قبل از 16 آذر تا 18 آذر من در ناامنی شدید قرار داشتم. به طور مداوم تعقیب ام میکردند و یک بار سرم ریختند و بارها با حرفهای بسیار زشتی اهانت کردند. یکبار که حراست دانشگاه مرا به ماشین منتقل کرد تا از محل دور شوم، یک موتورسوار دستش را داخل ماشین کرد و گاز فلفل زد که به شدت حالم بد شد و مدتی مریض بودم و خونریزی کلیه داشتم. روزهای دیگر نیز حراست دانشگاه مراقبت میکرد. آن 4 روز تا 18 آذر یا توهین میکردند و یا حمله فیزیکی میکردند و هیچ گونه امنیتی نداشتم اما بعد از 18 آذر دست برداشتند و فعلا که خبری نیست.



آخی .. کی؟؟ من یادم نمیاد

تحليل سياسي همه جانبه انتخابات توسط مهدي طائب , برادر حسين طائب


http://www.youtubemp4.com/video/HTLsbWqs7iQ.mp4



فارس نيوز نوشت :
مهدي كروبي : رئيس جمهور منتخب ملت ايران را به رسميت مي شناسم
و واكنش شديد كروبي به اين خبر

كل خبر ديروز فارس نيوز اين بود

مهدي كروبي در گفتگو با فارس:
رئيس جمهور منتخب ملت ايران را به رسميت مي شناسم

خبرگزاري فارس: حجت الاسلام مهدي كروبي درباره قانوني بودن رياست جمهوري محمود احمدي نژاد گفت: رئيس جمهور را به رسميت مي‌شناسم.

حجت الاسلام مهدي كروبي در گفتگو با خبرگزاري فارس در پاسخ به اين سئوال كه آيا شما رئيس جمهور قانوني و منتخب ملت ايران را به رسميت مي‌شناسيد؟ اظهار داشت: بنده اشكالات خود را همچنان وارد مي دانم اما در خصوص سئوال شما بايد بگويم بله رئيس جمهور را نيز به رسميت مي‌شناسم.

خبر سحام نيوز سايت رسمي حزب اعتماد ملي

واكنش حسين كروبي فرزند مهدي كروبي به خبر فارس نيوز

سحام نيوز: حسين كروبي فرزند مهدي كروبي در واكنش به خبر فارس نيوز به خبرنگار ما گفت: آقاي كروبي گفتند من كاملا بر اين عقيده كه در انتخابات تقلب روي داده و شبهه انگيز بوده محكم ايستاده ام و اعتقاد دارم در شمارش آراء كاملاً دخالت شده است. ليكن چون آقاي خامنه اي حكم آقاي احمدي نژاد را تنفيذ كردند به همين خاطر وي(احمدي نژاد) را رئيس دولت اين نظام ميدانم.


خبر جنبش راه سبز

كروبي: در انتخابات تقلب شده و محكم بر حرف خود ايستاده ام

مهدي كروبي گفت: من كاملا بر اين عقيده كه در انتخابات تقلب روي داده و شبهه انگيز بوده محكم ايستاده ام و اعتقاد دارم در شمارش آراء كاملاً دخالت شده است.  

شبكه جنبش راه سبز(جرس): حسين كروبي فرزند مهدي كروبي  به خبر فارس نيوز مبني بر اينكه دولت محمود احمدي نژاد را به رسميت مي شناسم واكنش نشان داد.

به گزارش سحام نيوز، فرزند ارشد مهدي كروبي  به نقل از پدر خود گفت:" من كاملا بر اين عقيده كه در انتخابات تقلب روي داده و شبهه انگيز بوده محكم ايستاده ام و اعتقاد دارم در شمارش آراء كاملاً دخالت شده است. ليكن چون آقاي خامنه اي حكم آقاي احمدي نژاد را تنفيذ كردند به همين خاطر وي(احمدي نژاد) را رئيس دولت اين نظام ميدانم."

گفتني است صبح امروز خبرگزاري فارس وابسته به سپاه پاسداران در خبري كوتاه مدعي شد كه كروبي در گفتگو با خبرنگار اين رسانه گفته بود:"بنده اشكالات خود را همچنان وارد مي دانم اما در خصوص سئوال شما بايد بگويم بله رئيس جمهور را نيز به رسميت مي‌شناسم."

خبر راديو فردا :

مهدي كروبي مي گويد به خاطر تنفيذ دولت توسط رهبري، احمدي نژاد را به عنوان رئيس جمهوري مي شناسد 

خبرگزاري « فارس» روز دوشنبه به نقل از مهدي كروبي، يكي از رهبران مخالفان دولت، نوشت كه به رغم وارد دانستن اشكالات، وي « رئيس جمهور را به رسميت مي‌شناسد.»

حسين كروبي، فرزند مهدي كروبي، در اين مورد به «راديو فردا» گفت كه پدرش پس از مراسم افتتاح كنگره حزب مردم سالاري در پاسخ به پرسشي از سوي خبرنگاران درباره دولت گفته است كه « هنوز بر اين عقيده است كه در انتخابات تقلب كاملاً حاكم بوده است.»

به گفته حسين كروبي، مهدي كروبي افزوده است:« اما چون دولت توسط رهبري تنفيذ شده است، فقط به همين خاطر او، محمود احمدي نژاد را به عنوان رئيس دولت مي شناسد.»  

خبر آينده نيوز :

چرا كروبي احمدي نژاد را به رسميت شناخت؟

خبرگزاري فارس به نقل از مهدي كروبي درباره قانوني بودن رياست جمهوري محمود احمدي نژاد نوشت: رئيس جمهور را به رسميت مي‌شناسم.

فارس مدعي مصاحبه با حجت الاسلام مهدي كروبي شده كه در گفت و گو با اين خبرگزاري در پاسخ به اين سئوال كه آيا شما رئيس جمهور قانوني و منتخب ملت ايران را به رسميت مي‌شناسيد اظهار داشته: بنده اشكالات خود را همچنان وارد مي دانم اما در خصوص شما بايد بگويم بله رئيس جمهور فعلي را نيز به رسميت مي‌شناسم.

در همين حال به گزارش «پارلمان‌نيوز»، حسين كروبي، فرزند مهدي كروبي در واكنش به اين خبر گفت:««آقاي كروبي گفتند من كاملا بر اين عقيده كه در انتخابات تقلب روي داده و شبهه‌انگيز بوده محكم ايستاده‌ام و اعتقاد دارم در شمارش آراء كاملاً دخالت شده است. ليكن چون آيت‌الله خامنه‌اي حكم آقاي احمدي نژاد را تنفيذ كردند به همين خاطر وي(احمدي‌نژاد) را رئيس دولت اين نظام مي‌دانم.»

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • Digg
  • Sphinn
  • del.icio.us
  • Facebook
  • Mixx
  • Google
  • Furl
  • Reddit
  • Spurl
  • StumbleUpon
  • Technorati